Răspunsuri la întrebări

RĂSPUNSURI LA ÎNTREBĂRILE FRECVENTE

Mai jos sunt prezentate răspunsurile la cele mai frecvente întrebări. Însă dacă nu ați găsit răspunsul la întrebarea voastră nu e o problemă, puteți da întrebarea care vă interesează utilizînd forma din josul paginii.

1) Întrebare: Ajutați clienților să aleagă materiale de construcție pentru reparație?

Răspuns: Da, noi oferim ajutor în alegerea și livrarea materialelor de construcție cu ridicarea în apartament, atît și în procesul reparației pentru alegerea plăcii, tapetelor, laminatului, lamelei de parchet, ușilor, tehnicii sanitare și a tot ce este necesar pentru lucrările de reparație. Specialistul nostru va explica detaliat, prin ce se diferă un produs de altul, va da recomandațiile necesare în privința caracteristicilor tehnice a articolelor. De asemenea specialistul companiei noastre poate lua asupra sa toate grijile în ce privește procurarea și livrarea materialelor de construcție. Toate bonurile pentru procurarea materialelor de construcție sunt păstrate și înmînate clientului.

2) Întrebare: Efectuați reparație în apartamente mici/garsoniere ?

Răspuns: da noi îndeplinim reparație în garsoniere și apartamente mici la aceleași condiții ca și restul. Calcularea costului reparației este efectuată conform listei de prețuri și nu are importanță tipul apartamentului care trebuie reparat, clădire nouă de 150 m2 sau casă de tip Hrușciov. Angajații noștri vor aborda la fel de profesional și calificat fiecare comandă pentru că noi apreciem încrederea fiecărui client.

3) Întrebare: Cu ce este începută reparația apartamentului?

Răspuns: Primul lucru care trebuie făcut – este de a determina suma de bani pe care sunteți gata să o cheltuiți. Apoi trebuie întocmită lista lucrărilor care trebuie executate și lista materialelor necesare pentru ele. Reparație cosmetică înseamnă doar văruire, vopsire sau schimbul tapetelor. Reparație capitală include schimpul podelelor, ferestrelor, ușilor, îndreptarea pereților, tavanelor și altele. După adresarea în compania noastră în primul rînd va fi întocmit devizul. Cu ce cameră începeți reparația o decideți Dumneavoastră. Specialiștii noștri recomandă începerea reparației cu baia sau bucătăria. Dacă aveți de gînd să schimbați instalația electrică, reparația trebuie să înceapă anume cu aceste lucrări.

4) Întrebare: Care sunt termenii pentru efecutarea reparație apartament în Chișinău?

Răspunsul: Termenul reparație apartament depinde de suprafața apartamentului, volumului lucrărilor de repație și finisare, de tipul reparației. În cazul reparație apartament cu replanificare a lui durata reparație apartament va lua în considerație termenul de acord al replanificării apartamentului.

5) Întrebare: Este prețul pentru reparație stabil sau se poate schimba?

Răspuns: Prețul nu se schimbă în timpul executării lucrărilor de reparație și finisare, anume pentru aceste scopuri este semnat contractul pentru reparație apartament, în el este indicată toată lista de lucrări care vor fi executate în încăperea de locuit al apartamentului. Dacă din oarecare motive ați decis să schimbați sau să adăugați lucrări suplimentare necesare, care nu au fost planificate anterior, în acest caz este pur și simplu achitată diferența conform devizului pentru reparație.

6) Întrebare: Cum este efectuată achitarea pentru lucrăile îndeplinite, trebuie să fie achitat un avans?

Răspuns: Pentru reparația planificată este achitat avansul, și apoi după fiecare etapă îndeplinită, vedeți pentru ce este făcută achitarea. Toate aceste puncte sunt specificate în contract, și anume în anexa numită „Actul de îndeplinire a lucrărilor”, în care este toată lista lucrărilor de la prima etapă pînă la momentul de finalizare.

7) Întrebare: Care criterii determină costul reparație apartament?

Răspunsul: Costul reparație apartament depinde de volumul lucrărilor de finisare planificate, starea tehnică a materialelor de finisare. La noi puteți alege o opțiune de reparație potrivită pentru Dumneavoastră și să determinați costul ei. Puteți alege atît tipurile de lucrări propuse de noi: cosmetică, capitală, euro reparație, elitară, atît să adăugați sau să le schimbați cu alte lucrări, care Vă interesează.

8) Întrebare: Oferiți garanție pentru lucrările executate ?

Răspuns: pentru toate lucrările executate de noi de reparație apartament și materialele de construcție livrate, noi oferim o garanție de 24 luni. Dacă se întîmplă ceva în timpul perioadei de garanție ne angajăm din contul nostru să rezolvăm toate problemele.

9) Întrebare: Cînd puteți să începeți lucrările?

Răspuns: De obicei, după examinarea încăperii este întocmit devizul pentru lucrările de reparație. După coordonarea devizului noi putem să începem timp de trei zile, totul depinde de situarea obiectului Vostru și de încărcarea specialiștilor noștri. Termenii exacți puteți afla la telefoanele noastre.

10) Întrebare: Cine verifică executarea lucrărilor?

                                 

Răspuns: Angajatul companiei exercită controlul asupra obiectului la fiecare etapă a lucrărilor. El răspunde pentru organizarea corectă și calitatea executării lucrărilor, respectarea termenilor specificați în contract, legătura cu subcontractori și controlul lucrărilor executate de ei, furnizarea rapoartelor clientului atît pentru lucrările efectuate cît și pentru banii achitați pentru materiale.

11) Întrebare: Cum pot calcula cheltuielile pentru reparația apartamentului? 

Înainte de a începe reparația apartamentului este necesar de a decide: ce fel de reparație doriți, reparație cosmetică, reparație capitală sau euro reparație. Pentru a estima corect posibilitățile voastre financiare va fi necesar de a întocmi devizul. Cum poate fi făcut aceasta? Vizitați magazinele și studiați prețurile pentru materiale decorative de finisare așa ca tapetele, placa ceramică, panouri – nu este un lucru dificil. Nu va fi dificil și să vă decideți asupra normelor cheltuielilor. Este cu mult mai greu cu materialele de pregătire de bază, așa ca amestecuri de nivelare, pardosea autonivelantă, șpăcluire, grundul, etanșanți și adezive pentru placă și tapete și altele. Ce poate fi făcut? Căci aceasta este mare parte din cheltuieli, pînă la 40% . Fără experiență și cunoștințe este nu prea real de a calcula. Este posibil desigur să întrebați cunoscuții care deja au executat reparația în astfel de apartament. Puteți să utilizați ghizi însă tot acest de regulă este pentru profesionali, și oferă doar tehnologie, iar să faceți legătura lui cu apartamentul Dumneavoastră va fi deja oc hestiune pe care veți fi nevoiți să o faceți de sinestătător. Iar în cazul acesta sunt inevitabile greșeli. Anume din această cauză noi vă oferim absolut gratuit serviciul de chemare al specialistului măsurătorului acasă.

Pentru primirea informației mai detaliate despre serviciile noastre puteți oricînd face legătură cu noi la numerele de telefon
+373 780 85 656 sau +373 692 05 504